Březen 2014

Lego Harry Potter Years 1-4 ( 2010 )

31. března 2014 v 19:46 | Pikachu92 |  Adventura

Lego Harry Potter Years 1-4



Datum vydání : 29.6.2010

Konečně můžete zažít Harryho dobrodružství, jak je vidí tvůrci stavebnice LEGO! Hru budete procházet za známé postavy. Samozřejmě za Harryho Pottera ale i jeho kamarádů, Rona Weasleyho a Hermionu Grangerovou.

Navštívíte známá místa, jako je hrad Hogwart (Bradavice), bludiště a celou řadu dalších lokalit známých z filmů a knih. Při putování hrou se vydovádíte v řadě úkonů, které stejně tak prováděl Harry, učení se magii, vyvolávání kouzel, příprava lektvarů, a hlavně! Létání na koštěti! Jednoduše, budete se skvěle bavit asi v tom nejroztomilejším zpracování Harryho Pottera vůbec.

Minimální požadavkyDoporučené požadavky
Windows XP / Vista / 7Windows XP / Vista / 7
Intel P4 1.8 Ghz / AMD Athlon XP 2200+Intel Core 2 Duo / AMD Athlon 64, 2.8 GHz
256 MB RAM (XP) / 512 MB RAM (Vista / 7)2 GB RAM
256 MB grafická karta (ATI X1300 / NVIDIA FX 5800)Grafická karta (ATI HD 2900 / NVIDIA GeForce 8800)
DirectX 9.0c kompatibilní zvuková kartaDirectX 9.0c kompatibilní zvuková karta
DirectX 9.0cDirectX 9.0c
5.9 GB místa na disku5.9 GB místa na disku
8x DVD-ROM8x DVD-ROM



Tomb Raider - Legend ( 2007 )

31. března 2014 v 15:32 | Pikachu92 |  PSP hry

Tomb Raider - Legend




Datum vydání : 26.10.2007

Tomb Raider Legend je akční hra, která opět přivádí na svět legendu ženských hrdinek - Laru Croft. Hra se odehrává v jeskynních komplexech a také ve velkoměstě. Ke slovu tak přijde používání jejrůznějších zbraní, ale také mrštnost, lezení po laně apod. Lara dostane do vínku nová užitečná zařízení a hra bude více orientovaná na skrývání, podobně jako třeba série Splinter Cell. Nový úkol vrátí Laru do starých časů i známých míst. Dokáže inteligentně využívat interaktivního prostředí, jehož nedílnou součástí jsou ale i vychytralí protivníci.


Rogue's Tale 1.05 ( 2014 )

31. března 2014 v 15:22 | Pikachu92 |  RPG

Rogue's Tale 1.05




Datum vydání : 28.3.2014

Rogue's Tale je single player tahová dungeon hra.

Hra se odehrává na místě zvaném Frostmourn Keep a jeho základní sklepení se nachází v koncové hoře světa. Cílem je svrhnout současnýho krále na Frostmourn Keep a stát se novým králem.

Minimální požadavky
OS: XP/Vista/7/8
Processor: 2GHz Intel or AMD
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: Nvidia Geforce 9600 or similar ATI/AMD card
Hard Drive: 200 MB available space


Call of Duty Black Ops CZ ( 2010 )

30. března 2014 v 20:52 | Pikachu92 |  Akční

Call of Duty Black Ops



Datum vydání : 9.11.2010

Očekávané pokračování nejoblíbenější FPS z válečného prostředí - Call of Duty, jejíž děj uvidíte minimálně očima dvou postav. Hra se bude točit především kolem mezinárodních konfliktů a tajných týmů a během něj dojde k evoluci některých střetů postav. Studenou válku si autoři vybrali proto, že se tehdy odehrávaly neuvěřitelné mise, které ale z politických důvodů a hrozbě jaderné války museli nutně zůstat utajené.

Velkou roli má ve hře hrát upravená munice a speciálně na míru šité zbraně, určené právě vojákům Black Ops.

Minimální požadavky
Windows XP / Vista / 7
Intel Core2 Duo E6600 / AMD Phenom X3 8750
2 GB RAM
12 GB místa na disku
256 MB grafická karta s podporou Shader 3.0 (NVIDIA GeForce 8600GT / ATI Radeon X1950Pro)
DirectX 9.0c kompatibilná zvuková karta
DirectX 9.0c


Burnout Dominator ( 2007 )

30. března 2014 v 15:14 | Pikachu92 |  PSP hry

Burnout Dominator



Datum vydání : 26.4.2007
Burnout Dominator je další titul v populární akčně-závodní sérii, v němž půjde hráči nejenom o dojetí na prvním místě, nebo o zajetí nejlepšího času, ale i o bouračky a celou řadu dalších akčních cílů. Jako obvykle se bude hráč potýkat nejenom se soupeři, ale i s normální dopravou a záludnými tratěmi. V Burnout Dominator bude k dispozici nový World Tour mód, v jehož rámci hráče čekají všechny tradiční i nové druhy závodů. Jedním z těch nových je například Maniac mód a další novinkou je možnost objevování zkratek na tratích skrze nabourání soupeře do vjezdu takové zkratky. Jinak zůstává skoro všechno při starém. Za bourání soupeřů hráčů získává adrenalin, který slouží ke zrychlení, přičemž řetězení bouraček hráči přinese tolik adrenalinu, že se soupeři nestačí divit. Každý vůz ve hře by měl být unikátní a nabízet jiné přednosti a nedostatky, ale hlavně každý vůz se bude jinak ovládat


Knights of Pen and Paper + 1 Edition ( 2013 )

30. března 2014 v 12:39 | Pikachu92 |  RPG

Knights of Pen and Paper + 1 Edition




Datum vydání : 18.6.2013

Vydejte se na velké dobrodružství v této turn-based, retro styl, pixel-art RPG, inspirované velkými tituly z 90. let.

Hrajete za obě herní postavy herního mastera, hráči si mohou vybrat, které bitvy bojovat. Dejte dohromady spoustu monster a tak být na náročném boji odměněn za vaše úsilí!

Vyberte si z více tříd, jako například rytířů a mágů, vybrat své postavy ovládat ty třídy, jako babička nebo mladší bratr, a vzít ztížený questy, monstra, předměty a zařízení rozházený po celém Knights of Pen & Paper +1 Edition. Kováři, hvězdáři, těžba, sběr, skryté poklady a mnohem víc čeká, dává hráčům velký prostor přizpůsobit svůj herní zážitek.


Nečekejte déle, Knights of Pen & Paper tě potřebuje!

Minimální požadavky
Windows XP / novější
2 GHz CPU
512 MB RAM
100 MB místa na disku
128 MB, Direct3D / OpenGL kompatibilná grafická karta
Zvuková karta
DirectX 9.0c


Lego Marvel Super Heroes ( 2013 )

29. března 2014 v 21:19 | Pikachu92

Lego Marvel Super Heroes



Datum vydání : 22.10.2013

Vžijte se do role členů týmu "mstitelů", jako je neohrožený Kapitán Amerika, borec Iron Man nebo božský Thor, samozřejmě se ale můžete těšit i na nejlepšího pavučinometače Spider-Mana. Ústřední zápletka hry se točí kolem šíleného boha Lokiho, který se z nejasných důvodů nemůže vrátit do domovského Asgardu, jak by sám chtěl. I proto se spolčí s dosud neodhaleným záporákem. Jo, aby těch zlounů náhodou nebylo málo, na návštěvu zase jednou přiletí přerostlý stařík Galactus.

Jako základna a místo, odkud bychom se měli vypravovat na různé mise a jiná dobrodružství, poslouží americký New York. Stejně jako reálnému městu mu nebudou chybět tak významné oblasti jako netradičně strukturované náměstí Times Square nebo ikonická Socha svobody, z oblasti ryze fiktivních komplexů se můžeme těšit třeba na honosnou Stark Tower. Zajímavý je však převedším fakt, že v průběhu hraní lehne New York popelem a vy budete mít možnost podílet se na jeho zrekonstruování.

Minimální požadavkyDoporučené požadavky
OS: Windows®XP SP3, Windows Vista/7/8 with latest service packs and updates installedOS: Windows XP/Vista/7/8
Processor: AMD Athlon 64 X2 EE 3800+ (2*2000 Mhz) or similar Intel CPU, such as Intel Pentium Dual Core E2180 (2*2000 Mhz)Processor: AMD or Intel Quad Core running at 4*2600 Mhz
Memory: 2 GB RAMMemory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 7600 GS or ATI Radeon X1950 Pro or betterGraphics: NVIDIA GeForce GTX 480 or ATI Radeon HD 5850 or better
DirectX: Version 10DirectX: Version 11
Hard Drive: 7 GB available spaceHard Drive: 8 GB available space



Goat Simulator ( 2014 )

29. března 2014 v 14:54 | Pikachu92 |  Simulace

Goat Simulator



Datum vydání : 1.4.2014

Hra Goat Simulator - simulátor kozy;) je inspirována klasickými skateboardovými hrami, snažícími se motivovat hráče zkoušet fyzikální engine na zkoušení triků ... v tomto případě bude motivace ničení prostředí, přičemž se počítá styl, jakým prostředí ničíte.

Minimální požadavkyDoporučené požadavky
OS: Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), Windows 7, Windows 8OS: Windows 7 or Windows 8
Processor: Intel Core 2 Duo, AMD Athlon X2, or equal at 1.6GHz or betterProcessor: QuadCore 2.0 GHz +
Memory: 2 GB RAMMemory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 9.0c-compatible, SM 3.0-compatibleGraphics: DirectX 9.0c-compatible, SM 3.0-compatible, 512MB VRAM+; NVIDIA GeForce 8800 GTS or better
DirectX: Version 9.0cDirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available spaceHard Drive: 2 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c-compatible, 16-bitSound Card: DirectX 9.0c-compatible, 16-bit


Sonic Rivals 2 ( 2007 )

29. března 2014 v 14:43 | Pikachu92 |  PSP hry

Sonic Rivals 2




Datum vydání : 13.11.2007

Sonic Rivals 2 bude stavět na konceptu původní hry, takže půjde opět o hybrid arkády, plošinovky a závodnho titulu, který oproti původní hře nabídne nově zpracované šťouchání a odstrkování oponentů, nové power-upy umožňující lepší obranu i útok před soupeři a chybět nebude ani nový Battle mód, který dvěma hráčům umožní multiplayer souboje v šesti speciálních zkouškách. Navíc k hraní v tomto módu bude stačit jedna kopie hry, což má na svědomí implementace sdílení na dvou PSP. Kromě výše zmíněného hra nabídne nové hratelné postavy (Miles Tails například) s vlastními speciálními pohyby, možnost zkoušet si každou úroveň vlastním tempem v módu Free Play a více než 150 nových sběratelských kartiček, jež budou sloužit k odemykání bonusů a další úpravě vzhledu postav.


Professional Farmer 2014

29. března 2014 v 14:27 | Pikachu92 |  Simulace

Professional Farmer 2014



Datum vydání : 28.11.2013

Zemědělce a farmáře na PC ve hře Professional Farmer 2014 čekají tradiční aktivity na farmě a poli. Nový ročník se zaměří na mód kariéry, kde se projeví změny ročních období, které hru přiblíží k realitě.

Minimální požadavkyDoporučené požadavky
Windows XP / Vista / 7 / 8Windows XP / Vista / 7 / 8
Intel Core 2 Duo / AMD Athlon X2Intel Core 2 Quad / AMD Phenom X4
2 GB RAM4 GB RAM
4 GB místa na disku4 GB místa na disku
Nvidia GeForce 6800GT / AMD Radeon HD 3650Nvidia GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6970
DirectX 9.0cDirectX 9.0c


Call of Duty 1 ( 2003 )

28. března 2014 v 15:43 | Pikachu92 |  Akční

Call of Duty 1




Datum vydání : 29.10.2003

Položte mezi sebe a nepřítele přehradnou krycí palbu a postupně se probijte skrz nepřátelské linie , postarejte se o zraněné, zkrátka bojujte po boku svých věrných druhů a ne jako osamocený voják v poli. Nad hlavou vám budou prolétat letadla a pod nohama se bude třást půda pod výbuchy dopadajících pum . Uslyšíte svist kulek ve vzduchu i jeho rozplácnutí při spádu na strop a budete doufat že ostatní v týmu plní své povinosti stejně dobře jako vy ! Při plnění úkolů zavítáte na mnoho zajímavých míst, čekají vás mise na bojištích , v lese i ve městě, stejně jako prostředí vězeňských táborů , mosty a dokonce i válečné lodě .

Call of Duty zobrazuje realisticky a poutavě důležité momenty druhé světové války dosud nevídaným způsobem - očima dobrovolníků a neznámých hrdinů . Protože válka nebyla vyhrána jednotlivci nebo jediným národem, je i zde zpracována jako týmová akce a během hry budete ovládat Britské, Ruské i Americké vojáky . Ve 4 vzájemně provázaných kampaních na vás čeká 24 misí s nejrůznějšími úkoly od sabotáží , tajných a záchranných misí po otevřený boj nebo souboj vozidel. Autentičnost hry podtrhuje výběr prostředí, vozidel a zbraní stejně jako realistické zvukové efekty .

Minimální požadavky
600 MHz CPU
128 MB RAM
32 MB GPU
1.4 GB Hard disk space


Call of Duty 2 CZ ( 2005 )

28. března 2014 v 14:10 | Pikachu92 |  Akční

Call of Duty 2 CZ



Datum vydání : 25.10.2005

Call of Duty 2 navazuje na úspěch svého předchůdce, který sklízel velmi vysoká hodnocení ve všech recenzích . Dvojka je ale postavena na zbrusu novém enginu, díky kterému se dočkáme především vylepšení grafiky . Změn doznalo také zpracování umělé inteligence . Podle slov tvůrců , v nových historických kampaních najdeme to nejrealističtější zpracování strhujících akčních scén .
V Call of Duty 2 se stejně jako v prvním díle setkáme s osudy několika vojáků , tentokrát jsou hned čtyři a hráči si mohou vybrat zda budou mise procházet v chronologickém pořadí a postavy střídat , nebo si vyberou vždy jednoho z hrdinů a projdou všemi jeho misemi .
Ještě zajímavější je nový přístup tvůrců k realističnosti úkolů a tak si nyní může hráč během mise cíle vybírat a především má k dispozici mnohem větší prostor pro výběr trasy a realizování taktických manévrů, jako je obchvat nepřítele .
Změny najdeme iv multiplayeru, jmenujme například nový chatovací systém, který umožňuje okamžité zadávání rozkazů vašim spolubojovníkům a tak umocňuje taktickou úroveň hry .

Minimální požadavkyDoporučené požadavky
1.4 GHz CPU2.8 GHz CPU
512 MB RAM1 GB RAM
DirectX 9.0 kompatibilná 64 MB grafická kartaNvidia GeForce FX 5200 alebo iná s podporou pixel shader 2.0
8x CD-ROM


Call of Duty : Modern Warfare 3 ( 2011 )

28. března 2014 v 13:36 | Pikachu92 |  Akční

Call of Duty : Modern Warfare 3




Datum vydání : 8.11.2011

Příběh Modern Warfare 3 přímo navazuje na závěr druhého dílu, kde byla odpálena atomová nálož, která vyřadila z provozu veškerá elektronická zařízení. Dějištěm se tentokrát stává městské prostředí podobné tomu z minulého dílu. Po ulicích av husté zástavbě se do válčení zapojí tanky, nebo jiné vojenská vozidla. Bojovat se bude na rozlehlejších mapách se zničitelným prostředím.

Minimální požadavky
Windows XP / Vista / 7
Intel Core 2 Duo E6600 / AMD Phenom X3 8750
2 GB RAM
16 GB místa na disku
256 MB grafická karta, Shader 3.0 (NVIDIA GeForce 8600GT / ATI Radeon X1950)
DirectX 9.0c zvuková karta
Připojení na internet pro aktivaci a multiplayer


Nová mini sekce PSP

28. března 2014 v 8:35 | Pikachu92 |  Informace

Nová mini sekce PSP




Ahoj ode dneška rozšiřuji možnost stahování her nejen na
PC, ale už i na PlayStation portable. Nebudou vycházet tak jako
hry na počítač, ale maximálně 1 hra denně.

Všechny hry byly odzkoušeny, takže se nemusíte bát, že by
byly nefunkční. ^.^

Dissidia 012 - Duodecim Final Fantasy ( 2011 )

28. března 2014 v 8:23 | Pikachu92 |  PSP hry

Dissidia 012 - Duodecim Final Fantasy



Datum vydání : 25.3.2011

  • Vyberte si ze svých oblíbených hrdinů a padouchů série Final Fantasy a vezměte ho v tomto úžasném pokračování DISSIDIA FINAL FANTASY do boje.
  • Obsahuje nové postavy ze světa FINAL FANTASY, za které můžete hrát (například Lightning z Final Fantasy XIII).
  • Odhalte příběh, který stojí za Dvanáctou bitvou, jež je novou válkou Kosmem a Chaosem.


Prison Architect Alpha19 ( 2014 )

27. března 2014 v 19:06 | Pikachu92 |  Simulace

Prison Architect Alpha19



Datum vydání : 27.3.2014

Prison Architect je na světě nejnovější Vězeňský simulátor. Začínáte s prázdným pozemkem a musíte postavit cely s přístupem vody a elektřiny než přijde první várka vězňů. Budete muset najmout nějaké stráže, postavit nějaké sprchy, kuchyň. Pokud budou vězni nespokojení, tak se vzbouří. Vytvořte si věznici podle své fantazie. Masivní věznici nebo poklidnou pro rehabilitaci vězňů.

Minimální požadavky
Windows XP / novější
Intel Core2 Duo 2.4 GHz / AMD 3 GHz
4 GB RAM
100 MB místa na disku
Nvidia 8600 / Radeon ekvivalent


Call of Duty : Modern Warfare CZ ( 2007 )

27. března 2014 v 12:41 | Pikachu92 |  Akční

Call of Duty : Modern Warfare CZ



Datum vydání : 5.11.2007

Další díl tolik úspěšné FPS, která se tentokrát přesouvá do současnosti a nabídne tak bohatý arsenál nejmodernějších a nejsilnějších zbraní, s nimiž se budete pokoušet řešit celou řadu zapeklitých situací v bojových zónách po celém světě.

V průběhu hlavní kampaně se dostanete do řady dramatických akčních momentů a neustále se budete ocitat v zajímavých a hlavně nových situacích. V jednu chvíli se tak z vás stane sniper hluboko za nepřátelskou linií, nebo podniknete frontální útok s helikoptérami BlackHawk a přijde i na letecké útoky proti nepřátelům nad zemí.

Minimální požadavkyDoporučené požadavky
2,4 GHz CPU2,4 GHz dual CPU
512 MB RAM1 GB RAM
GeForce 6600 / Radeon 9800 ProGeForce 7800 / Radeon x1800
8 GB HDD space8 GB HDD space





Rush for Glory ( 2014 )

27. března 2014 v 11:09 | Pikachu92 |  Strategie

Rush for Glory




Datum vydání : ??.??.????

Rush for Glory je challengový s odměnama 3D Tower Defense hra, ve které se snaží hráči bránit svou základnu před mimozemskou invazí. Strategicky stavět věže a vylepšovat je, hráč může udržet svou základnu v bezpečí a pokračovat přes rozsáhlé singleplayer kampaně.

Více než 30 druhů nepřátel, děsiví bossové, stejně jako širokou škálu věží a vylepšení dělají Rush for Glory unikátní Tower Defense.


Call of Duty : Modern Warfare 2 CZ ( 2009 )

26. března 2014 v 19:00 | Pikachu92 |  Akční

Call of Duty : Modern Warfare 2 CZ



Datum vydání : 10.11.2009

Pokračování 4. dílu série z dob moderního vojenství , kde se opět podíváte na střední východ v roli amerického mariňáka . Ve hře se dočkáte spousty starých dobrých zbraní včetně M16, M40 , ale také nových jako sniperky SR25 nebo L85A2 .

Nový navazující příběh je mnohem více opředený tajemstvím a úmysly hlavního padoucha Makarova nebudou známy téměř do konce hry . Přesně jako ve skutečnosti tedy budete často posíláni na místo určení bez valných informací, případně s úplně zkreslenou představou a až na místě vám dojde skutečná realita . Potěšující zprávou je, že se z prvního dílu vrací celá řada postav, v čele s kapitánem MacTavishem aka Soapem . Pronikání do hry je tak o poznání příjemnější .

V multiplayeru najdete celkem 35 zbraní. Zcela novým módem je tzv. . Special Forces , jehož mapy jsou speciálně navržené pro kooperativní hru. Vám a vašemu kolegovi budou zadány úkoly, které půjdou splnit pouze ve dvou , takže si jeden bez druhého neškrtí . Kromě této náhrady co-op singleplayeru se samozřejmě vrací i multiplayer klasický s veškerou zásobou módů, odznaků a RPG prvků, na které jsou hráči zvyklí .

Minimální požadavky
Windows XP SP2 / Vista / 7
Intel Pentium 4 3.2 GHz / 1.8 Duo Core / AMD Athlon 64 3200+
1 GB RAM
16 GB HDD
256 MB nVidia GeForce 6600GT / ATI Radeon 1600XT
DirectX 9.0c compliant Sound Card
DirectX 9.0c


Ether One ( 2014 )

26. března 2014 v 13:18 | Pikachu92 |  Adventura

Ether One



Datum vydání : 25.3.2014

Ether One je dobrodružství z první osoby, která se zabývá křehkostí lidské mysli.

Existují dvě cesty na světě, které si můžete vybrat zde. Ve svém jádru je cesta příběh průzkum bez hádanek, kde si můžete odvíjet příběh svým vlastním tempem.

K dispozici je také hlubší, odvážnější cesta, ve které můžete dokončit složité hádanky, jak obnovit život měnící události dějin pacientů s cílem přispět k ověření svého života.

Paralelních drahách, aby Ether One umožnil přístup k řadě kvalifikovaných hráčů. Pozvěte své přátele a rodinu kolem vybrat jejich mozky pro pomoc, přičemž na náročné hádanky životního prostředí, nebo se ponořit do atmosféry. Ether One si klade za cíl přivést zpět tužku a papír k puzzle řešení, zatímco stále přístupné a nepovinné pro lidi, kteří nechtějí uvíznout a být frustrovaní na tvrdších hádankách.

Minimální požadavkyDoporučené požadavky
Windows XP / Vista / 7 / 8Windows XP / Vista / 7 / 8
2.2 GHz dual core CPU2.6 GHz dual core CPU
4 GB RAM8 GB RAM
3 GB místa na disku3 GB místa na disku
Shader Model 3.0 kompatibilná grafická kartaNVidia GTX 560 / AMD ekvivalent


PC Hry ke stažení A - M

26. března 2014 v 12:29 | Pikachu92 |  Kompletní seznam her

PC Hry ke stažení A - M


Zde je seznam her od A až po M, které si můžete stáhnout. Všechny hry jsou na PC. Seznam bude pravidelně aktualizován.

Jakýkoliv nefunkční odkazy nebo chyby v textu mi pište buď zprávou na FB stránce a nebo zde do komentářů.

Naposledy aktualizováno : 2.4.2014

A

B

C

D

E

F

G

CH

I

J

K

L

M


Cloudbuilt ( 2014 )

25. března 2014 v 16:39 | Pikachu92 |  Akční

Cloudbuilt




Datum vydání : 20.3.2014

Cloudbuilt je hra o svobodě, preciznosti a rychlosti, kde se vaše bleskové reflexy stanou vaším největším přítelem. Pomocí svého obleku vybaveného raketami budete měnit zákony fyziky, vyhýbat se nepřátelským robotům a hledat cestu do cíle v ruinách umístěných vysoko nad oblaky. Budete se snažit dosáhnout co nejlepší čas a dosáhnout co nejlepší umístění ve světových žebříčcích.

Minimální požadavkyDoporučené požadavky
Windows 7Windows 7
2 GHz dual core CPUIntel Core i5 / AMD ekvivalent
2 GB RAM4 GB RAM
3 GB místa na disku3 GB místa na disku
512 MB, OpenGL 3.2 kompatibilní grafická kartaNvidia Geforce 560 Ti / AMD ekvivalent
Zvuková kartaZvuková karta



Dračí oko CZ

25. března 2014 v 15:45 | Pikachu92 |  RPG

Dračí oko CZ



Vychutnejte si dobře udělanou akční RPG Dračí oko s nejobávanějším netvorem fantasy světa - drakem - v hlavní roli. Čeká vás jednoduchá zápletka, ale špičkové zpracování a spousta efektů při záchraně světa. Hra vás zavede do ohroženého království Nimoa, které je čím dál tím více napadáno nepřátelskými bestiemi ovládanými mocným čarodějem. Jeho cílem není pochopitelně nic menšího než ovládnout svět. Poslední nadějí mírumilovných civilizací příslušník silné dračí rasy, která se kdysi zavázala pomoci a svůj slib má splnit právě teď.Hra nabízí dvanáct rozlehlých lokací, všechny navíc v perfektní grafice a designu. Nechybí šedesát unikátních kouzel pro každého draka, realtime deformace terénu, kombinaci statického a reálné stínování, to vše navíc doplněno úchvatnými animacemi. Ty vyniknou při soubojích a věřte tomu, že jich nebude málo. Létání nad krajinou, plivání ohně a další dračí radovánky však budete moci vyměnit. Hráč bude mít schopnost převtělit se do jiných tvorů a na vlastní kůži tak vyzkoušet pocity různých postav či zvířat.


Betrayer

25. března 2014 v 15:33 | Pikachu92 |  Adventura

Betrayer




Betrayer je akční adventura z pohledu první osoby, která zavede hráče do opuštěné kolonie nového světa v roce 1604. Hráč se poplaví z Anglie do nového světa, kde ale místo rozvíjející kolonie na pobřeží Virginie narazí na tajemství, duchy a mnoho otázek. Jaká katastrofa postihla zemi a obrala ji o barvy a život? Kam se poděly osadníci a kmeny, které tam žili? Kdo je podivná tichá žena v červeném, která pomáhá?

Krok za krokem se budou odkrývat záhady a rozuzlit příběh, kde si třeba dávat pozor na nakažených dobyvatelů a dravé stíny av expandující divočině vyhledat ty, co mohli přežít. Odpovědi se ukrývají v probuzených vzpomínkách mrtvých a přežít pomohou zbraně ze 17. století jako muškety, luky, kuše a vrhací sekery.


Payday 2

25. března 2014 v 12:56 | Pikachu92 |  Akční

Payday 2




Payday 2 bude opět sledovat loupežné aktivity čtveřice ( Dallas, Hoxton , Wolf a Chains ) , která nepracuje už jen pro kriminálníky a překupníků drog , ale prácičku dostává i od politika . Úkoly si budete vybírat přímo na mapě CRIMENET , kam postupně přibývají stále obtížnější a komplikovanější zakázky . Mise budou mít více úrovní , například ve Watchdogs , kdy dochází k propadnutí dodávky, ve které převážíte drogy , musíte nejdříve odrazit útok policistů , vyložit náklad a pak jej přenést do druhého auta. Úlohy se během misí budou i dynamicky měnit , změní se pozice východů nebo konkrétního předmětu , který máte ukrást . Jejich průběh bude možné usnadnit koupí plánů nebo investováním do rychlejšího auta na útěk . Odměnami za splněné mise jsou speciální součásti vybavení, masky nebo části zbraní. Ty se po novém dají rozebírat a vyměňovat na jejich hlavně, přidávat tlumiče , nové mířidla a pod . Upravitelná bude i maska ​​, kterou nosí hrdinové na tvářích . V Payday 2 budou na výběr čtyři classy ( Mastermind , Enforcer , Ghost a Technician ) , každý s vlastním stromem schopností.


Vražedná příroda 2 CZ

24. března 2014 v 20:08 | Pikachu92 |  Casual

Vražedná příroda 2 CZ




Celé město zaplavily obří zmutované rostliny, všechno ničí a požírají lidi. Připravte se na báječné sekvence s hledáním skrytých předmětů, náročné minihry a poutavý příběh o odvaze a boji o přežití! Dokážete se stát hrdinou a ochránit svou dcerku před nástrahami, které na vás číhají všude kolem? Jen vy dokážete dát všechno do pořádku!
Pro vaši dcerku Lily je dnes zvláštní den. Slaví narozeniny a vy jste pro ni upekli nádherný dort. Náhle ale slunce potemnělo a pod ulicemi se šíří zlo! Celé město zaplavily obří zmutované rostliny, všechno ničí a požírají lidi. Lily i její otec se ztratili, a tak se musíte vydat na nebezpečnou cestu za jejich záchranou! Připravte se na báječné sekvence s hledáním skrytých předmětů, náročné minihry a poutavý příběh o odvaze a boji o přežití! Jen vy dokážete dát ve hře Vražedná příroda 2 všechno do pořádku!
Ve městě probíhá evakuace. Všichni utíkají... kromě vás. Vy musíte jít opačným směrem - do středu města, kde se nachází epicentrum vší té zkázy. Za pomoci svého důvtipu řešte náročné hlavolamy a postupně se přibližujte k odhalení celé pravdy. Musíte být stateční, protože Lily a její otec na vás spoléhají. Dokážete svou dcerku ochránit před nástrahami, které na vás číhají všude kolem? To teď uvidíme...


Lesní legendy : Volání lásky Sběratelská edice CZ

24. března 2014 v 19:58 | Pikachu92 |  Casual

Lesní legendy : Volání lásky Sběratelská edice CZ




Hluboko v srdci kouzelného lesa kvete zakázaná láska. Evelína a Aurelio sice nepatří ke stejnému lidu, ale jejich láska je čistá a dost silná na to, aby rozdělenému světu přinesla mír. Jenže pak Aurelia unesou příslušníci jeho vlastní rasy - kočkodlaci, kteří na sebe mohou vzít lidskou podobu - a naplánují jeho popravu. Veďte kroky lidské dívky Evelíny, když se vydá na pouť za záchranou svého milovaného ze spárů despoty. Zároveň s ní odhalte skutečnou pravdu o kouzlech a o jejím výjimečném osudu!
Na každém kroku v ambiciózní hře "Lesní legendy: Volání lásky" budete zkoumat svět plný dech beroucích vizuálních detailů doprovázených okouzlující hudbou. Seznámíte se s mnoha neobvyklými postavami, budete řešit tucty spletitých hlavolamů a snažit se využít nesčetné věci, na něž v herním světě narazíte.


Rozcestí draka CZ

24. března 2014 v 19:36 | Pikachu92 |  Casual

Rozcestí draka CZ




V časech nebezpečí se rodí ti největší hrdinové - alespoň to tedy platí pro Rozcestí draka, hru s řízením času se špetkou fantazie! Zlý černokněžník napadl mírumilovné království, unesl malého dráčka a v jeho stopách zůstává jen bída a zmar. Mladý hrdina se však odmítá vzdát a vydává se do boje: obnovuje upadající království a nakonec i malého a bezbranného dráčka zachraňuje. Využijte své schopnosti s řízením času a při správě prostředků a shromažďujte materiál, stavte vesnice a odstraňujte překážky - záchrana království je ve vašich rukách! V cestě vám budou stát obři, trpaslíci a možná i něco ještě horšího - své kroky musíte proto volit obezřetně! Přes 50 úrovní v pěti nádherně zpracovaných prostředích a pět strhujících předělů v komiksovém stylu; Rozcestí draka vám přináší hodiny strhující zábavy!


Timber and Stone v1.5

24. března 2014 v 18:25 | Pikachu92 |  Adventura

Timber and Stone v1.5





Minecraft 1.7.5

24. března 2014 v 9:27 | Pikachu92 |  Adventura

Minecraft 1.7.5



Inovativní projekt od nezávislého tvůrce, který nabízí možnost vytvořit vlastní online 3D svět v retro pixelové grafice.
Princip je jednoduchý, pokládat a rozbíjet kostky a přitom utíkat před příšerami, prozkoumávat jeskyně a i farmařit.


Cube World : Alpha

24. března 2014 v 9:09 | Pikachu92 |  RPG

Cube World : Alpha




Cube World je sandbox-RPG hra s neotřelou grafikou, nekonečným náhodně vygenerovaným světm, který je plný dobrodružství, příšer a záhad vyvíjená nezavislou skupinou Picroma
Inspirací pro Cube World byl například Minecraft, Zelda, Diablo nebo World of Warcraft. Hra je sice teprve v alpha fázy, ale už teď může nabídnout zážitek jako s dokončené hry a také můžete očekávat spoustu nových vylepšení.
Cube World nadchne nejen fanoušky Minecraftu a tradičních RPG, ale i příležitostní a profesionální hráče a věříme, že nadchne i vás.


Long live the Queen

24. března 2014 v 8:59 | Pikachu92 |  RPG

Long live the Queen




Vládni světu nebo zemři!

Být princeznou není snadný úkol. Být Královna je ještě těžší. Zvlášť, když je vám jen čtrnáct let, a důvod, proč jste zdědil trůn je, že vaši královská matku potkal předčasný konec.

Můžete být oficiální dědic, ale moc šlechty v zemi by rádo, aby ukradlo trůn pro sebe. Agresivní sousedé budou využívat jakékoli slabosti rozšířit své hranice na vaše náklady. A to ani za zmínku magického nebezpečí, která tu číhají ...

Dokážete přežít dost dlouho na to dosáhnout své korunovaci?

Královna je mrtvá, ať žije královna.


Lucius

23. března 2014 v 16:06 | Pikachu92 |  Adventura

Lucius




Lucius je na první pohled docela obyčejný kluk. Na druhý už ne. Je to totiž syn ďábla a v navenek klidné rezidenci s ním budete děsit nevinné lidi a likvidovat jejich formou zdánlivých nehod. Za úspěšné zločiny získá Lucius nové schopnosti jako je ovládání cizí mysli, zda využití psychické síly na zvedání a házení předmětů.


Kentucky Route Zero : Act II

23. března 2014 v 16:03 | Pikachu92 |  Adventura

Kentucky Route Zero : Act II




Kentucky Route Zero je magicky realistická adventura o tajné dálnici v jeskyních pod Kentucky a tajemných lidí, kteří jím cestují.


Yaiba : Ninja Gaiden Z

23. března 2014 v 15:34 | Pikachu92 |  Akční

Yaiba : Ninja Gaiden Z



Kybernetický ninja, po cestě za pomstou, nasadí účinné zbraně a mechanickou paži na čtvrcení zombie nepřátel, v klidu protivníkům odtrhne ruku a použije ji jako nunchaky. Hra s komiksovým vzhledem bude brutální a potečou potoky krve.


Planetary Annihilation Beta

23. března 2014 v 14:36 | Pikachu92 |  Strategie

Planetary Annihilation Beta




Kolonizujte solární systémy, zničte celé světy, a vyhlaďte své nepřátele v epických bitvách s více hráči a tisíci jednotek. Planetary Annihilation je real-time strategií v planetárním měřítku.

Silné válečné tanky, masivní bombardovací trysky, a sortiment ponorek, roboti, orbitální jednotky a bitevní lodě. Použijte celou planetu jako základnu a pak pošlete svůj válečný stroj na jiný nebeské tělesa. Hrajte s až 10 hráči v epickým free-for-alls nebo boji proti AI. Připoutejte rakety na asteroidy a pošlete je k roztrhání do planet vašich oponentů, a proměnili je tak v krátery. V planetary Annihilation nejde o to jen vyhrát, ale zničit!


Breach and Clear

23. března 2014 v 12:49 | Pikachu92 |  Akční

Breach and Clear



Sestavte si svůj speciální operační tým, plán a provádějte pokročilé mise, a vlastněte každý úhel.

Vyberte si v reálném světě Squad - US Army Rangers, Německý KSK, kanadský JTF2, UK SAS a více - Naučte se blíže zapojit a ovládat své spoluhráče pomocí vynikající taktiky a školení.


DayZ 0.36.115297 CZ

22. března 2014 v 20:04 | Pikachu92 |  Akční

DayZ 0.36.115297 CZ


V dayz se dostanete do rozsáhlého MMO světa plného infikovaných zombíků a i jiných prožitých hráčů. Musíte se prodírat divočinou, hledat zásoby, zbraně, náboje a buď spolupracovat s přáteli, nebo je všechny zkusit vystřílet. Ale nezapomínejte, že hra nemá žádné ukládání pozice, žádné další životy, každá chyba může znamenat vaši smrt. Pokud zemřete, ztratíte všechno.

The Lego Movie Videogame

22. března 2014 v 19:13 | Pikachu92 |  Akční

The Lego Movie Videogame



Hra s LEGO postavičkami, která vypráví stejný příběh jako film LEGO The Movie. Vypráví tedy o úplně obyčejném, průměrném občanovi LEGO města Emmetovi, který se vlastně úplně náhodou dostane k záchraně světa. Vedle nezvyklého hrdiny zaujme také originální způsob animace, která evokuje pohyb skutečných stavebnicových postaviček. I to platí jak pro hru, tak pro film. V rámci LEGO her od TT Games je hra výjimečná také tím, že herní svět je celý do posledního detailu postaven z lega. Velký počet hratelných postav a kooperativní hra zůstávají věrné vysokému standardu série.


SimCity 2013 Offline CZ

22. března 2014 v 19:05 | Pikachu92 |  Strategie

SimCity 2013 Offline CZ


Skutečné znovuzrození a nová kapitola legendární herní série studia Maxis, které položilo základy žánru městských budovatelských strategií. SimCity teď nabízí jednoduché ovládací prvky a režim pro více hráčů, kteří začnou měnit vlastní svět společnými silami.

Dostanete šanci převzít vedení vlastnoručně vybudovaných měst a světu, sousedících se světy přátel a vůbec po prvé historii této série budou mít rozhodnutí hráčů dlohodobé následky s dopady za hranicemi jejich města. Hráči se budou muset společně vypořádat s globálními problémy, jako jsou změny klimatu, hledání obnovitelných zdrojů, zda následky přírodních katastrof. Bude jen na hráčích, zda se rozhodnou soutěžit, nebo spolupracovat na budování světa, který bude vzkvétat, nebo naopak, mířit do záhuby.

Simulace probíhá ve všech viditelných aspektech - Simíci v každém budou městě získávat práci a zase o ni přicházet, kupovat domy, prosperovat, nebo město ekonomicky zatíží. SimCity je budovatelskou strategií, kde každá volba přinese efekt v podobě změny charakteru města, stavu celého regionu, a dokonce ovlivní i ostatních. Hráči získají možnost budovat vizuálně a funkční originální města s atmosférou podle jejich vlastních rozhodnutí. SimCity patří mezi přední série městských budovatelských strategií.


Command and Conquer : Red Alert 3 Uprising CZ

21. března 2014 v 19:42 | Pikachu92 |  Strategie

Command and Conquer : Red Alert 3 Uprising CZ




Akční pokračování RTS Red Alert 3v podobě Command and Conquer - Red Alert 3 Uprisingbude pro fandy série příjemným zpestřením. Hra exkluzivní pro PC nabídne singleplayerovou kampaň s výrazně akčnějším laděním a zaměřením na příběh, tentokráte pouze ze strany Sovětského svazu. Můžete se podívat na screenshoty.



Czech Soccer Manager CZ

21. března 2014 v 17:35 | Pikachu92 |  Simulace

Czech Soccer Manager CZ



Po více jak 10 letech od prvního vydání CSM2002FE spatřila světlo světa inovovaná verze tohoto manažeru, s jednoduchým názvem Czech Soccer Manager. Jedná se o oživení, zároveň ovšem i zakončení série, které vychází vstříc stále početné komunitě fanoušků této hry. Aktuální verze doznala oproti předchozí několik žádaných změn, mezi hlavní patří hra v okně, trénink reprezentace, aktualizace evropských pohárů, změny mechanismu zlepšování a únavy hráčů, mimoevropské týmy a ligy nebo nová postranní lišta s užitečnými funkcemi. V rámci aktualizace týmů hra přináší rekordních 24 hratelných lig, 532 fotbalových týmů a 13.312 hráčů.


Žijící legendy : Mrazivá krása Sběratelská edice CZ

21. března 2014 v 13:58 | Pikachu92 |  Casual

Žijící legendy : Mrazivá krása Sběratelská edice CZ




Královna si vybrala vaši mladší sestru za svou nástupkyni. Neskrývá se však za jejími sliby něco jiného?
Bylo vám pouhých šest let, když vaše matka zmizela, a od té se sami staráte o svou mladší sestřičku Elizabeth. Ta po řadě let obdrží pozvánku, ve které je označena za královninu nástupkyni. Sestra vás požádá, abyste šli s ní a společně se radovali z jejího nového života v přepychu a pohodlí. Musí jen složit prostou zkoušku, ve které prokáže, zda si tuto poctu zaslouží. Je v tom nějaký zádrhel, nebo se na vás opravdu konečně usmálo štěstí? V královnině hradu na vás čeká mnoho tajemství, největší nebezpečí však číhají pod ledovými průsmyky hor. Ponořte se do hry s hledáním skrytých předmětů Živoucí legendy: Mrazivá krása a připravte se, že vám při ní bude běhat mráz po zádech.


Rust 14.03.2014

20. března 2014 v 17:28 | Pikachu92

Rust 14.03.2014




Jediným cílem v Rust je přežít. Budete muset překonat hlad, žízeň a chlad. Také rozdělat oheň, postavit si úkryt, zabíjet zvířata pro maso, chráňit se před ostatními hráči. Nebo si Vytvořte aliance s ostatními hráči a společně tvořte město. Cokoliv je potřeba k přežití !


Braveland

20. března 2014 v 17:01 | Pikachu92 |  Strategie

Braveland



Braveland je tahová hra inspirovaná old-school strategií. Začínáte jako syn skromného bojovníka, jehož vesnice byla krutě napadena bandity a vy musíte použít svůj důvtip a dovednosti, aby jste se stal velitelem své vlastní armády. Příběh se odehrává ve vypracovaném barevným světě ve kterým je úkolem vašeho hrdiny projít.


Ashley Clarková : Rubínové tajemství CZ

20. března 2014 v 16:20 | Pikachu92 |  Casual

Ashley Clarková : Rubínové tajemství CZ


Kdo stojí za řadou tajemných únosů? Ve všech případech byl na místě činu objeven rubínový přívěsek. Nádherný šperk, jenž v sobě skrývá starodávné tajemství. Je to pouhý podpis únosce, nebo máme co do činění s jakousi nebezpečnou sektou? Je na vás, abyste v roli detektivky odhalili skutečnou pravdu; čeká vás nebezpečná cesta plná tajemství: Cesta, na níž objevíte zcela nový svět.


Temní andělé : Stvoření stínů CZ

20. března 2014 v 16:15 | Pikachu92 |  Casual

Temní andělé : Stvoření stínů CZ




Strhující dobrodružství s hledáním skrytých objektů, ve kterém záchrana lidstva před silami temnoty leží jen na vás! Kate se rozhodla pro návštěvu psycholožky, po níž se ovšem její život během okamžiku obrátil naruby - ve vlastním bytě na ni zaútočila řada temných monster, která prahnou po její smrti.
Jako v řadě úspěšných akčních filmů se i v Temných andělech setkáte se silnou ženskou hrdinkou Kate, se kterou prožijete strhující úprk z bezpečí vlastního domova, jenž vás dovede až ke vstupu do tajemného řádu ženských bojovnic, jejichž posláním je ochrana lidstva před temnými silami, které číhají všude kolem nás. Chopte se svého šakramu a vrhněte se do boje proti stvořením zla, roztočte své mozkové závity při řešení hlavolamů, cestujte v čase a utkejte se s démony v několika obdobích a odhalte tajemství svého osudu. Díky bohaté interakci, strhujícím animacím a originálním scénám se skrytými objekty vás Temní andělé: Stvoření stínů udrží v napětí od začátku až do konce!


Lesní legendy : Volání lásky CZ

20. března 2014 v 15:44 | Pikachu92 |  Casual

Lesní legendy : Volání lásky CZ




Hluboko v srdci kouzelného lesa kvete zakázaná láska. Evelína a Aurelio sice nepatří ke stejnému lidu, ale jejich láska je čistá a dost silná na to, aby rozdělenému světu přinesla mír. Jenže pak Aurelia unesou příslušníci jeho vlastní rasy - kočkodlaci, kteří na sebe mohou vzít lidskou podobu - a naplánují jeho popravu. Veďte kroky lidské dívky Evelíny, když se vydá na pouť za záchranou svého milovaného ze spárů despoty. Zároveň s ní odhalte skutečnou pravdu o kouzlech a o jejím výjimečném osudu!
Na každém kroku v ambiciózní hře "Lesní legendy: Volání lásky" budete zkoumat svět plný dech beroucích vizuálních detailů doprovázených okouzlující hudbou. Seznámíte se s mnoha neobvyklými postavami, budete řešit tucty spletitých hlavolamů a snažit se využít nesčetné věci, na něž v herním světě narazíte.


Opět v provozu!

20. března 2014 v 14:22 | Pikachu92 |  Informace

Opět v provozu!


Ano je to tak! Opět je tato stránka ''ready'' a vy si tak můžete vybrat hru podle žánru, který vás baví. Také si můžete počíst ke každé hře recenzi, aby jste věděli o čem ta hra je...
Hry by měly přibývat každý den, takže nebude nouze o zábavu. ^.^

Stránka se postupně bude upravovat i články, aby byly co nejefektnější a přehledné pro vás. Pokud se bude dařit a bude návštěvnost, tak můžeme zkusit i nějaké soutěže o zajímavé ceny.

Váš Pikachu92

Spore CZ

20. března 2014 v 14:15 | Pikachu92 |  Strategie

Spore CZ




Projekt od tvůrců The Sims, Willa Wrighta, který vám umožní vytvořit vlastní svět od jednobuňěčních organismů přez kmenové společenství a následně města vaší civilizacie až po osídlování vesmíru.

Ve chvíli, kdy bude vaše civilizacní planeta malá, přijde na řadu invaze do vesmíru a to vyrobením vesmírné lodi, s které pomocí začnete prozkoumávat hlubiny vesmíru a taje jeho planet. Informace o nich budou zaznamenávané do přehledu nazvaného "Sporepedia", který se skládá z karet obsahujících informace o prozkoumaných druzích a planet.

Není však možné kolonizovat kdejakou planetu, ale musíte vybrat tu nejvhodnější pro váš druh. Kromě solárních systémů a mnoho galaxií se ve hře vyskytují taktéž černé díry, které vašemu plavidlu umožňují rýchlý přesun mezi galaxiemi. Kromě osidlování bude možné navazovat taktéž různe spojenectví a logicky též vyhlašovat válku jiným druhům.